Bienvenu(e)! Identification Créer un nouveau profil

Recherche avancée

Converse Chuck Taylor All Star Platform Lyserød

Envoyé par hj3c24w2 
Converse Chuck Taylor All Star Platform Lyserød
samedi 27 mars 2021 01:03:08



Converse “Chuck Taylor” All Star, der engang var premiereskoen af ??elite basketballspillere, blev nu sko til iconicmore.com modkulturen og babyboomere, der nægtede at stoppe med at bære deres yndlingspar chucks. Skoene blev meget populære blandt rockmusikere, og yngre generationer bar dem på grund af deres karakteristiske udseende, farver og komfort og som et alternativ til de høje priser højtydende sko fremstillet af Nike og andre virksomheder.


De Converse Sko Blå betragtet som en fritidssko og blev nu købt, fordi de var moderigtige. Converse producerede chuck i hundredvis af forskellige variationer, der indeholdt udskrifter, mønstre, usædvanlige farver og specielle modeller til forskellige aldersgrupper. Alligevel betragtes Converse “Chuck Taylor” All Star stadig som en af ??de fem bedste basketballsko gennem tidene.


Converse Chuck Taylor All Star Platform Lyserød er en hæfteklammer i enhver garderobe. Denne allestedsnærværende klassiker er skabt i utallige farvekombinationer og materialer, og hitsne bliver ved med at komme. Converse Chuck 70 "Wordmark Pack" har premium konstruktion og uld accenter. Denne "70" version er en hyldest til den originale All Star fra 1970'erne og kan prale af en tykkere gummisål, ekstra dæmpning og kvalitetsmaterialer. Wordmark Pack fås i farverne Egret, Black og Enamel Red. De deler alle et præget Converse "badge" på den mediale side af sneakeren og et uld "C" på den laterale side.


Online Shopping Converse All Star er den sko, der fik mest succes i sportens historie. Det er blevet båret af hele generationer - og vil sandsynligvis fortsætte i den retning. De gode gamle Chucks. Min mor havde dem på, jeg har dem på, og mine børn vil have dem på. Min Converse er min valgmulighed til stort set enhver lejlighed. For et afslappet weekend-look, på arbejde, på rejser eller endda med en fancy dragt. De går med alt - og de får mine fødder til at se godt ud hele tiden.


https://www.iconicmore.com/

Re: Converse Chuck Taylor All Star Platform Lyserød
jeudi 22 avril 2021 03:54:05
Seuls les utilisateurs enregistrés peuvent poster des messages dans ce forum.

Cliquez ici pour vous connecter